Dagen före dagen!

Imorgon börjar jag mitt nya jobb (liv?)! Det har gått fort.

Flytten igår gick hur bra som helst, tur att min kära familj orkar med att jag flyttar då och då. Eller som min kära bror uttryckte det: " Du satt väl hemma en kväll och hade lite tråkigt och bestämde dig för att flytta igen".

Stackars pappa och Daniel höll på att dåna när de såg hur mycket saker jag samlat på mig, men jag är en typisk kräfta! En riktig samlare. Dessutom var ju jag så nöjd över att jag hade slängt en massa saker men tydligen så var det inte nog.. Nu är allt inknökat i vedbod och förråd, och om tre veckor ska det forslas ner till min nya lägenhet. Spännande!

Ikväll stannar jag hos mamma och pappa, vilar och packar iordning veckans kläder. Ska försöka att träna några gånger på gymmet på hotellet, det är väl det minsta man kan begära... Efter att en kund frågat om jag va gravid nu i veckan kanske det är dags att börja tänka på vikten men det blir inte så lätt när det blir utemat i veckorna tre... Sushi enbart kanske :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ush vilken kund, stryk skulle den ha! Vad spännande med imorgon. Kommer tänka på dig (o sakna dig) HELA dan! Puss

2010-05-30 @ 20:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0