Förrådspackning/rensning!

På schemat för min fina lediga dag stod förrådet. Ångest, med andra ord.

Så här såg det ut när jag började...


Vart börjar man??

Det tog sig så smått, första färdiga kartongen. Har inte packat så här organiserat förut, hade dock behövt
lite av min systers organisationsförmåga. Det hade nog gått lite fortare då... Fastnade i en låda full med gamla kort, gjorde mig alldeles lycklig :) Kort från klassresan i sexan bland annat. Hehe underbara tider!




När jag var färdig, såg förrådet ut så här:



Jag var stenhård, och slängde massor av saker som jag bara hamstrat på mig. Kartonger av olika slag,
jag hade FYRA stora påsar full av.. andra påsar! En miljard påsar från jobbet. Inte sunt nånstans.
Min vackra slänghög som Linda hjälpte till att bära ner till soprummet (jag lyckades även lura på henne en sak eller åtta)



Inga särskilt användbara saker faktiskt...

Goda nyheter kom sen, jag har hittat en tjej som ska bo i min lägenhet! yEY! Nu behöver jag bara
fixa kontrakt som vi ska skriva på och så kan jag kryssa ännu en sak på min lista! Har två lägenheter som jag
ska få lite assistans att kolla på nästa vecka i Örebro.. och nu börjar jag faktiskt känna att det kommer
att lösa sig! Kanske till och med kan sova ordentligt inatt, det var ett tag sen.

Sjukt nöjd med att ha avslutat dagen med middag på Bullitt i fint sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad du är bra! Har spenderat några dagar att rensat ut en hel bod med någon annans "kan kanske va bra att ha". Bland annat hällt ut ca 80 flaskor med saft.. som "gjorts om till kräm -85". Denna händelse var starkt motiverande till att va duktig på att släng saker...

2010-05-14 @ 10:19:02
Postat av: mamma

Oj, vilken slänghög...

Håller tummarna att en av lägenheterna är bra:)

2010-05-14 @ 11:36:04
URL: http://www.matlagarna.blogspot.com
Postat av: karin

haha karin vad galet!! man ska slänga saker, hela tiden! det har jag lärt mig nu....



och ja mamma, visst var jag duktig?

2010-05-15 @ 00:11:35
URL: http://matlagarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0