Nedräkningen är i full gång.

21 dagar kvar tills jag ska börja mitt nya jobb.

Det som är bra är att jag tagit tag i en massa saker som jag skjutit upp under en lång, lång tid!
Jag har framkallat kort på mina ärr från rånet, de är klara imorgon och då ska jag äntligen skicka in dem och
förhoppningsvis få lite ersättning. Det tog bara ett halvår... Men hellre nu än inte alls, och jag har fotat i helt rätt tid, medans jag är genomskinligt vit innan jag blir solbränd. Bra tänkt!

Imorgon står förrådsrensning på schemat. Jag har så mycket saker. Jag hade tänkt att jag skulle stå på loppis
i sommar och sälja lite av mitt skräp vidare, men nu finns det ingen tid. Jag är i valet och kvalet om jag ska
behålla grejerna och loppissälja dem senare eller faktiskt bara slänga sakerna. Jag har ju lite svårt att kasta grejer.... jag har en känsla av att jag har ärvt det av mina föräldrar.

Försöker planera in att träffa så många som möjligt så mycket som möjligt mina sista veckor. Igår blev det lyxmiddag med mamma och pappa efter jobbet, och imorse var det hotellfrukost med Jenny och Veronica på Scandic. Ska se till att attackpacka riktigt effektivt så jag får mer tid över till att umgås. Och... det är helt okej om någon vill komma över och umgås OCH hjälpa mig packa samtidigt. Bara att säga till, jag kan bjuda på... det jag har i skafferiet som ska ätas upp på tre veckor ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Så när jag kommer imorn och hjälper till med förrådet tar vi oxfilen i frysen då? ;)

2010-05-10 @ 23:02:22
Postat av: karin

hahahaha om jag hade nån så hade jag lätt bjudit på den ;)



Du kan få en muffins, det har jag i frysen!

2010-05-11 @ 11:55:26
URL: http://matlagarna.blogspot.com
Postat av: Sofie

När får jag komma då?

2010-05-11 @ 20:47:38
Postat av: karin

På torsdag har jag bokat Daniel. Lagom att du tar ledigt från jobbet då. Eller söndag! Söndag kan du komma!

2010-05-11 @ 23:09:37
URL: http://matlagarna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men på torsdag åker väl Daniel till Småland? Och på söndag har jag bokat upp mig redan. Nästa söndag?

2010-05-12 @ 15:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0