Nya tag.

Nu har jag suttit på Blocket och dels lagt in en annos (fråga mig inte varför jag inte har gjort det innan) plus att jag har mailat flera stycken som vill hyra ut över sommaren. Bara att vänta på svar nu. Snälla snälla Emelie ska kolla på en lägenhet åt mig idag, jag hoppas verkligen att den är ok! Lite sliten var den tydligen, men jag kan måla. Bra är en sak, men slänga på lite färg på en vägg kan väl vem som helst?

Spenderade gårdagskvällen med Sofia på magnussons, blev lite salongis och väldigt glad. Sista gången vi sågs innan jag ska flytta. Det blir många såna nu.

Planerar att flytta ut den 29 härifrån, köra hem alla saker till mamma och pappa om jag inte fått något i Örebo och spendera min sista kväll i Uppsala hemma hos mamma och pappa. Sofie kommer du?

Inleder dagen med att sjunga på den här låten: http://www.youtube.com/watch?v=DWsy6qtVYnY

Jag har bestämt mig för att släppa all min ångest, allt som jag är rädd för och bara vara glad för att jag har fått den här chansen! Det kommer verkligen att bli ett äventyr, det är precis det här som jag har önskat mig och det kommer dessutom att bli så jäkla bra! Jag är som gjord för den här tjänsten, and I shall rock it!



Örebro, here I come!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

You go systeryster!

2010-05-18 @ 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0