Regn.

Det är roligt att cykla när det regnar. Inte.


.

Har precis pratat med den otrevligaste personen på Uppsalahem angående min andrahandsuthyrning.
Kundservice? Jag tror inte att de vet vad det är. Snobbig, nedlåtande och otrevlig. Är det nu man ska maila ett argt mail till hennes chef, som folk gör till mitt jobb eller borde jag ha sagt till henne direkt att jag tyckte att hon var väldigt otrevlig?

Sov väldigt skönt på Lindas soffa inatt, väldigt jobbigt att komma hem till mit kaos. Idag ska köket packas ner, sen blir det ingen mer matlagning här. Om en vecka kommer jag att vara på mitt nya jobb och det känns jätteläskigt, och roligt. Jag tänker väldigt mycket på det, och på vilken underbar möjlighet det är att börja om från noll igen. Det är ingen som vet nånting om mig. Jag kan ju hitta på vad som helst :P

3 dagar kvar att jobba, nedräkningen är i full gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0