Sista natten!

Har bäddat ner mig för sista natten i lägenheten. Snittar på runt 5 timmar sömn per natt nu, krafterna börjar sina för någon som behöver sova 8 timmar varje natt för att funka. Det är så många tankar som snurrar så jag kan inte sova, många sista minuten saker som ska lösas. Fast jag vet att allt ordnar sig. Det har blivit så JÄKLA bra och det är jääkla (förlåt mamma för språket) skönt att det har blivit så!! Jag är så glad. Om några dagar bäddar jag ner mig i en hotellsäng.. och om några veckor sippar jag mousserande på min uteplats. Det är det här året det händer, jag bara känner det i hela kroppen. Det här är rätt.

Kan inte minnas när jag senast kände så starkt för någonting. Det är skillnad på att bara flyta med och på att göra aktiva val och förändra något. Jag har inte tagit det lugnt och andats på några veckor men jag mår så bra. This is it.

Cyklade hem genom stan för sista gången på ett tag, med ett stort leende hela vägen. Jag älskar Uppsala men vår relation behöver ta en paus.



Kommentarer
Postat av: Sofie

2010-05-29 @ 09:24:23
Postat av: Sofie

Nu börjar det!

2010-05-29 @ 09:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0